Thursday, April 18, 2013

Jangan Politikkan Isu Ini - Ayat Klishe~~

Assalamualaikum.
Klishe kan.....

Kalau dah memang ada campur tangan politik, nak cakap macam mana lagi. Tak payah nak berbasa-sasi lagi la..... (mood marah!)

Sebelum ini, banyak benda yang tak kena batang hidung sendiri. Tapi bila dah jadi depan mata, sendiri yang kena, baru nak gelabah. Amek kau sebijik!

__________________________________________________


Perasaanku bercampur baur. Entahlah. Sejak mendapat teguran haritu aku rasa tawar hati. Sungguh. Ye aku tahu ianya polisi, tapi aku rasa DISKRIMINASI. Aku rasa ini hak aku. Walaupun, itu bukan perkara wajib, tapi itu hak aku.. Dia lebih tahu apa niat aku.

Sebenarnya ada dua benda yang nak aku ceritakan. Tapi, dah bercampur macam rojak. Sama seperti perasaan aku ketika ini.

Kalau ada rezeki aku nanti, insyaAllah AKU BERHENTI. FULL STOP.

Dari aku,
Orang yang rasa teraniaya.


p/s : macam mana eja klishe ni??klise???ke klishe?? ke kelisa..eh??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...