Tuesday, April 9, 2013

Muka Baru

Assalamualaikum. Sudah lama tidak bercoretan di sini. Kangen banget~~~

Untuk fasa hidup yang baru ni, hanya mampu tersenyum mengucap syukur wink *_*.. Buat mereka yang banyak membantu, memberikan sokongan, syukran jazilan diucapkan. Moga aku mampu istiqamah dalam jalan ini. Sentiasa membetulkan niat. apa?mengapa? aku begini...

Mungkin akan ada yang berkata-kata, mungkin akan ada pandangan yang sinis. aku akur, aku insan yang lemah. Redha dengan ketentuanya. Aku hanya seorang yang berusaha membaiki diri. Masih banyak kelemahan, dan sesungguhnya aku tidak layak. Tapi hanya aku dan Dia yang mengetahui segala isi hati.

Dalam aku mencari kekuatan, dapat 2 helai hadiah dari teman. sempena pertambahan angka. terharu #_#
purple, turqoise




p/s : terima kasih UTM sebab dah tukar polisi (baru tahu). Terima kasih awak bagi sokongan pada saya. Terima kasih Allah. Alhamdullillah :)
 


soalan standard lepas jumpa beberapa orang kawan lama dan kawan baru : eh, da kahwin ek??senyum nampak mata *_* 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...