Monday, January 7, 2013

Weeding #2

Assalamualaikum.

Last weekend berjaya menghabiskan satu hari bersama classmate yang dah lama tak jumpa.. Walaupun satu fakulti, tapi lama kot tak jumpa diorg. tapi hanya berkesampatan berjumpa tqa n shahirah ja. Yang lain, lain kali ye..hehe :)

Nak jumpa diorang opkoz sebab ada sesuatu yang penting. iaitu nak p weeding classmate kami Yam dan pasangannya yang comel di Kota Tinggi. Sebenarnya aku yang paksa Sha n Tqa tuk teman aku pergi, sebab aku tak dpt nak pergi majlis belah perempuan kat KL sebab mase tu ade Jambori KRIM. So mereka terpaksa meneman aku atas keizinan pengantin sehari sebelum hari kejadian..hehe..Terima kasih kawan2..

Nak share gambar pengantin :

Kegelapan gambar berkadar terus dengan sistem pencahayaan di pelamin, walaupun dah guna kamera mahal note 2 si Jumain.  Sila abaikan muka yang berminyak lagi mata bercahaya setiap orang.
Keadaan jammed yang teruk membuatkan kaki sengal-sengal kerana memandu kereta manual. bagi memuaskan kaki yang sakit, menghabiskan masa yang lama di Jusco Tebrau sambil bergambar di tempat yang sepatutnya. Dan membawa tqa and Sha pergi makan burger bakar abg burn for the first time. mereka excited!!

saya, mereka dan bege kami.
p/s : rindu iela, bibie, dan azack :(

2 comments:

  1. trima kasih cik tini sbb bawak kami makan bege bakar itu dan jalan2 jugak..hehe :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...